divendres, 29 de novembre del 2013

Talent i propòsit de reinventar-me

Buscant nous reptes

En aquests moments, estic provant coses noves. Fa poc que he fet un curs intensiu (un matí), sobre doblatge. Ho he trobat molt interessant, i divertit. Estic contenta d'haver-lo fet, perquè com diuen, en fer-lo, he sortit de la meva zona de confort. M'hi vaig apuntar per curiositat, i per "treure la veu". Em va anar bé, perquè vaig fer una mica de teatre, que també m'agrada, i vaig veure com és la professió de doblador. Com tot, requereix una formació i uns coneixements.

Si fins ara no he fet el pas, d'intentar treballar en una cosa que m'agradi, segurament ha estat perquè m'he autoconvençut, de que tinc una bona feina, estable, i que no està malament. Segurament també hi ha una por al canvi o una prudència, alhora que una creença limitant de que no trobaré cap feina en un moment com l'actual. També estic a l'espera, de que l'entorn canvii. Com diuen, primer he de canviar aquestes creences, i la meva perspectiva, per a poder facilitar que vingui aquest canvi que desitjo que arribi.

Més informació sobre com reinventar-se:
- Entrevista a Mario Alonso a RNE : 

  Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=w7Zreokq8jE
  Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=9eKflxVwp2U
  Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=vUJeeQwsBq0
- Pautes per reinventar-se, segons el psiquiatra Luis Rojas Marcos http://www.elconfidencial.com/alma-corazon-vida/2012/07/07/las-pautas-para-reinventarse-segun-el-psiquiatra-luis-rojas-marcos-101497/

Després de llegir "Aprenda Optimisto, de Martin E.P Seligman,", i de fer el test sobre optimisme/pessimisme, es confirma una cosa que ja sospitava, que és que sóc una persona pessimista. Segons s'explica en el llibre, la vida causa els mateixos contratemps als optimistes que als pessimistes, però els primers saben afrontar-los millor. El consol és que l'optimisme es pot aprendre, adoptant nous hàbits alhora de parlar-se a un mateix, quan s'ha de passar per algun contratemps.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada