dimecres, 26 de febrer del 2014

Més sobre auto coneixement

Seguint amb els llibres d'autoconeixement, també he llegit El Cociente agallas, de Mario Alonso Puig. Es tracta realment d'un llibre per aprendre, i que crec que tornaré a llegir, ja que conté temes tant interessants com el seu nom sencer: El cociente agallas. Se valiente, cambia tu vidaA part de llegir, o més important que això, en aquest 2014 el meu propòsit bàsic és el de passar a l'acció, i des de l'acció viure i experimentar coses noves.

M'he fet voluntària per la llengua des de http://www.vxl.cat/
Dilluns passat vaig començar la primera de les trobades setmanals amb el Jorge, que és la persona amb la que faré parella lingüística durant 10 setmanes (quedant una hora setmanalment). Vaig sortir encantada! Després d'una hora de parlar amb ell, em vaig sentir bé, no tant pel fet d'haver-lo ajudat practicant amb el català, sinó perquè de seguida vam "connectar" i coincidir en maneres de pensar, de manera que aquella hora em va passar volant. No es va tractar només d'intercanvi de paraules en català, sinó que cada un va explicar coses personals i experiències vitals recents, establint una relació complicitat, que espero que amb el temps, pugui passar a ser una relació d'amistat. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada