dimecres, 18 de juny del 2014

Agraeixo el meu pas a l'acció

Tal com dèia en aquest blog fa mesos, el meu propòsit per a aquest any 2014 era el de passar a l'acció.
Això fa que em senti satisfeta perquè m'he proposat un objectiu (passar a l'acció), i l'estic complint. Quan dic que he "passat a l'acció" vull dir que m'estic movent, o com diuen els experts, sortint del meu cercle de comoditat. Per exemple, vaig fer-me voluntària per la llengua, i vaig començar i acabar les diverses sessions de voluntariat.

Així, avui vull donar les gràcies perquè estic prenent decisions que em porten a l'acció.
Vull donar les gràcies perquè m'he apuntat a un curs de mindfulness, que té lloc durant 8 dilluns; i també perquè m'he apuntat al gimnas, i perquè ja fa uns mesos que m'hi he apuntat, i hi vaig una o dos vegades per setmana. També important: aquest estiu aniré de viatge a l'Àfrica! .
Ja falta poc per anar de viatge, tres setmanes i poc més.

Avui he trobat una pàgina interessant, on es poden consultar Biografies de personatges de tot tipus, ja siguin actuals o històrics. La pàgina es diu "biografias y vidas" (http://www.biografiasyvidas.com/) i descriu en dos o tres pàgines la vida del personatge, amb el què va fer o van contribuir.

Avui també he actualitzat la llista de llibres recomanats, amb el llibre Les Ulleres de la Felicitat, de Rafael Santandreu (http://www.rafaelsantandreu.es/), perquè després de llegir-lo crec que és molt recomanable. M'he adonat llegint-lo de coses que crec que no sabia, i que són importants de recordar, com ara que depèn d'un mateix ser feliç, en el sentit que amb tenir menjar i beure és suficient, la resta és un joc, i tot depèn de com t'ho prenguis. I també, que a vegades massa comoditat pot ser contraproduent, ja que si t'acostumes a un determinat nivell, després et sembla que ho necessites per ser feliç, quan això no és cert. Estic d'acord amb el què l'autor diu de que és una bona filosofia de vida la que està basada en la "suficientitat", tant en l'àmbit material, com en l'immaterial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada