dimecres, 10 de desembre del 2014

Tú ets els teus projectes

Té ets els teus projectes
Vaig tenir un professor que recordo que va dir la frase "tú ets els teus projectes", que en aquell moment, potser ja fa 15 anys, em va impactar, i encara recordo. Un dels meus projectes, actualment, és fer créixer el meu blog.  Després de mesos sense escriure, reprenc el blog, amb l'objectiu de vitalitzar-lo, de donar-li vida, vitalitat.

Vitalitzar: Donar vida, vitalitat, (a alguna cosa). Acréixer la vida, la vitalitat (d’alguna cosa).

Des de l'agost passat, quan vaig escriure la última entrada al blog, m'han passat moltes coses, que intentaré resumir, i així posar-me al dia, de cara a "anar al dia" amb el què em va passant, i com ho vaig vivint :-)


Juliol i Agost 
Les vacances del 2014 van ser variades i interessants. Com que no és fàcil resumir-ho, deixo per més endavant explicar en detall l'experiència africana, i les coses que en vaig aprendre i gaudir.

Setembre
Semblava que el tema del canvi de feina no prosperava, però si, al final es va desencallar, de manera que el "tonar de vacances" va ser un moment dolç, pel fet de saber que en breu canviaria de feina; i també, va ser un moment esperançador, ja que tot i que no sabia quan començaria la nova feina, es confirmava que era només qüestió de temps.

Octubre
A principis d'octubre començo amb les classes d'astrologia, un cop per setmana. I a meitats d'octubre, em canvio de feina, dins la mateixa Diputació. Toma! Per si volia projectes, ja en tinc alguns de nous.

Novembre
Començo el màster Kimmon sobre Entrenament Grafotransformador, que inclou també formació necessària per a poder ser coach grafològic, i formació i eines per a dur a terme amb èxit el meu projecte personal i professional. Continuo amb les classes d'astrologia, i celebro el meu primer mes a la nova feina, amb molt bones sensacions i perspectives interessants.

Desembre
Él desembre, és un més especial, perquè és el darrer mes de l'any, i convida a fer balanç del què han estat els mesos anteriors, i l'any en curs en general. Igualment, és un moment en què es fa balanç de com un es sent, el què és, la relació que té amb els altres, etc. Tot i que avui encara queda molt "desembre" per endavant, per mi aquest mes de desembre està ple d'esperances, i segur que serà un mes ple de vitalitat. I pel què fa a la segona quinzena del mes de desembre , també es planteja mogudet:  tinc un cap de setmana intensiu amb dos dels meus nebots, ja que els seus pares se'n van 3 dies, i estic de cangur, junt amb la meva mare; també tinc una nova sessió del màster Kimmon, on s'espera que els alumnes dissenyem els nostres models de negoci; i per acabar, tinc quinze dies de vacances, per agafar forces per al 2015, i continuar amb els meus projectes.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada